Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

sammanfattning av dagen

Publicerad 2012-08-04 22:54:52 i Allmänt,

Resultat får ni senare
 
Bara för att jag helt lömskt och slugt prugade på Gabriella mitt objektiv så hon kunde fota lika snygga bilder på mina djur som vanligt

Bara för att jag skrattade så mycket att jag seriöst nästan kissade i byxorna

Bara för att jag suger röv på att koncentrera mej när folk skriker "KLOCKAN GÅR"

Bara för att jag satte läsken i halsen när Lina sa "Jag rakade hans testiklar"

Bara för att mitt och Gabriellas Maydenbarn är så jävla grymma

Bara för att min marshmallow "blev glad att se mej"

Bara för att Karin suger på att bära vatten

Bara för att jag och Karin bokstavligt talat kastade G-r-i-s

Bara för att Demo hoppade 85 i höjden och tog sitt andra cert

Bara därför kommer jag alltid minnas denna helvrickade tävlingsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela