Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

tävlingar igen

Publicerad 2012-08-12 18:28:13 i tävlingsresultat,

Ja jag är äntligen tillbaka, har visserligen bara varit borta "på riktigt" tis-fre, men det har varit så mycket runtikring att jag inte kunnat prioritera bloggen, den har hamnat i andra hand helt enkelt.
nåja, jag har tävlat hela helgen och här kommer resultaten!
 
I lördags for vi till näshulta för tredje länskampen i år, Karin och jag hade sovit alldeles för lite och var alldeles för flummiga, så även om det inte gick överdrivet bra så hade vi roligare än vi haft på väldigt länge!.
 
Demo gick på 2 i grunden och fick inte hoppa final
 
Het bild, javisst!
Stellish sprang på 1+2
 
Ayla kutade på 1+0 och vann, andra certet i krok inklirrat!
 
Isa sprang på 2+4
 
Sam gick på 2
 
(gammal bild)
Sickan gjorde comeback och gick på 3
 
(gammal bild)
Klottrus tog jag med lite som skrapkanin, Klottrus gick på 2+0 och kom tvåa, hey what happened?
 
(gammal bild)
Mick var rädd och sprang på 4
 
(gammal bild)
Lea visade inga tecken på brunst så 1+2 och pinne
 
(gammal bild)
Morris fixade grundomgången enkelt men fick med sej sista bommen på sista hindret med tåspetsen i finalen, hade jag klippt klorna på honom innan start kan jag slå vad om att han aldrig skulle varit i :P, nåja det räckte till en andraplats och pinne.
 
Sedan underhöll Karin och jag oss med att leka sumobrottare!
 
 
Söndag morgon snoozade jag lite för länge, men kom öndå iväg hyfsat.
 
(gammal bild)
Isa knatade på på 4 fel
 
Ayla bestämde sej för att kombiluten skulle döööö, resten av banan nollade hon i grunden, i finalen plockade hon på sej 3 fel till, attans ville ju ha det där certet på henne!.
 
(gammal bild)
Stellish var inte särskillt sugen på att gå rakt utan korrade ut och fick 0 fel i bana och ett i korr, i finalen var hon betydligt mer sugen och gick på 1 och vann.
 
(gammal bild)
Demo som karin fick hoppa då jag dömde gick på 1+0 och vann svåren
 
(gammal bild)
Mick och jag kom inte riktigt överrens, 1+1 räckte ingenstans
 
(gammal bild)
Morris och jag kom inte överrens heller och gick på 1+1 som som sagt inte räckte
 
(gammal bild)
Sumo hoppade längd men var inte riktigt vaken och rev ut sej på 210
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela