Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Let-kullen

Publicerad 2012-12-07 04:32:39 i Allmänt,

Gnällde förut till Karin om att jag inte har något kulltema till Stellas kull, jag har ett fyra sidors dokument fullt med kullteman och namn men kände inte att något passade.
Funderade på att spinna vidare på Graffiti men samtidigt orkade jag inte googla ihjäl mej som när jag skulle döpa dem, så jag släppte det för stunden i alla fall.
 
Sedan ramlade jag över orden Let It Be på internet och tyckte det var lite fint, så jag googlade runt lite. Let It Be är ett album som beatles gjort , men jag vill inte ha album och musik, det är något jag brukar falla tillbaka på om jag inte har något bättre.
 
Men jag googlade vidare och fick upp tre olika namn till, totalt fyra namn har jag nu, alla har ordet Let i sej så där kopplas de ihop.
 
Let It Be
som sagt första namnet jag stötte på
 
Never Let Me Go
är en film som är fullt tittbar
 
Let Them Sing
inte jättefint men funkar
 
Live And Let Go
alla som känner mej privat och har gjort i ett par år förstår nog att jag dog lite när jag såg det här namnet.
Jag hade för drygt 2 år sedan en liten, helt galen japanhona som hette Live And Let Die efter bondfilmen.
Hon var efter Saga och fick sina vingar alldeles för tidigt. Att jag ska spara en hona ur Stellas kull har jag redan bestämt, och helt plötsligt blev namnet lika givet
 
 
Live And Let Die "Lily" 
151007 - 170810

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela