Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

resultat

Publicerad 2012-12-03 21:56:17 i tävlingsresultat,

oh yes nu ska ni få lite resultat här på bloggen.
 
Dagen började med 15 minus, och jag kände verkligen inte för at kliva upp och maka mej ut i den kylan, att klä på mej tog en kvart och jag gick efter principen att idag bryr sej inte en enda kotte om hur man ser ut sålänge man är varm nog.
 
Jag frös om ansiktet och mina händer, men annars gick det bra, Stoppade in Mayden i jackan innan finalen och hon blev INTE glad när jag halade ut henne och bad henne hoppa banan senare, men hon gick faktiskt på 4+3 och fick pris, gammeltanten.
 
Demo gick på 6+4? lyfte en del då han inte alls var på humör och då segar han bara och kraschar de större hindren, onödigt tyckte jag och bad honom bara hoppa de lite mindre hindren.
 
Sickan och jag hade catfight, fy sjutton så vi slogs och vi gick ut på tid.
 
Lea hoppade svår på 1+1 och blev elit
 
Mick gick på 4 i medeln
 
Sedan skulle jag hoppa Tara, och så fort jag började hoppa fram vek sej både jag, Lina och Linnea av skratt, vad hade jag tagit hem!? kaninen hoppade jättehögt över hindren och sprattlade med bakbenen så bommarna flög.
Så fort hon fått hoppa några vändor på framoppningen lossnade det dock och hon hoppade riktigt fint på banan, nu tog det lång tid att komma överrens med henne även om det också lossnade mot slutet av banan så för att hinna i mål fick hon hoppa de två sista hindren lite smågalet och tog båda dem bommarna. hon slutade på 4 hon med.
 
Morris hoppade lätt för KMs skull och dubbelnollade och vann, tre vinster av tre starter i KM betyder ju bara en sak (;))
 
Vimla gick på 0+1 och fick pinne även hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela