Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

If i find hay in my underwear tonight, i know why.

Publicerad 2012-07-22 21:22:21 i Allmänt,

vad gör man dagen efter en tävling?, man sover ut!
 
vaknade vid 13 och låg sedan och slappade i sängen till klockan 17-18 någonting då Karin ringde och ville komma och talla halm "sure thing bara du klämmer på Sickan samtidigt" sa jag och klättrade ur sängen.
 
Karin kunde inte känna någonting i sickans mage men höll med om att den blivit betydligt mycket större och det är väldigt skumt om hon inte är dräktig. Vi vet ju dessutom inte vilken dag hon är på, hon kan vara på dag 14 och hon kan vara på dag 19, det är bara att vänta och se helt enkelt.
 
Sedan stötte vi på problem, eller snarare ett problem jag vetat om men inte orkat ta tag i.
När vi hämtade hö sist så blev det så fullt att jag blev tvungen att packa höbalar framför halmen.
 
Fanns inget att göra annat än att riva ner några balar och sedan sätta sej tillrätta på några balar och packa halm.
mycket skratt och skitsnack senare packade vi Klemes full med halmsäckar och hon åkte hem för att städa sina burar.
 
Nu har jag just anmält mej till VKHs tävling på söndag och sedan ska jag anmäla mej till MKHs tävling på lördag.
 
jeez vad jag börjar bli fattig, ska ha råd att åka på semester också mitt i allt detta.
Nåja jag ska försöka sälja lite burar och håva in lite pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela