Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Its to early for this

Publicerad 2012-07-21 15:55:16 i , tävlingsresultat,

ja när dagen börjar med att man dör på domarbordet och börjar snacka engelska med sin tidtagare, då är nåt galet.
 
Nåja jag kom hem två pinnar rikare i alla fall.
Nu har jag tallat bilder från Gabriella Ledin som som vanligt fotat på tävlingen, TACK :D
 
Demo gick på 1+2 och vann svåren
 
 
Petrus gick på 0+5 och kom tvåa
 
Sumo gick på 5+0 och kom trea.
 
Mårris debuterade och hoppade fint på framhoppningen, tyvärr så bestämde han sej halvvägs genom banan att han absolut inte ville hoppa åt det hållet något mer och tiden gick ut. Trist när man ser kapaciteten men jaja.
 
Mick knallade på på 0+2? Ingen större koll på benen
 
sedan byggde vi om till krok, jag fick tyvärr stå över och döma så karin hoppade mina små.
 
Lea sprang på 1+1 efter lite övertalning och tog pinne
 
Mick gick på 1+2 kanske?
 
Mårris gick faktiskt riktigt bra, banan var stor och han fick 1 fel i grunden, han stoppade ner en klo i vattengraven precis när han hoppade över den (precis så att det blev ringar på vattnet liksom). i finalen blev det 3 fel men gud vad potencial den kaninen har! han är så cool! (ja jag är medveten om att jag skryter!).
 
Men det var inte bara Morris som debuterade, utan hans snäppet mer långbente bror debuterade också.
Ja kaninen går på 0+1 i rak lätt och kommer tvåa på sin debut (behöver jag säga att jag älskar den här kullen?).
Jag dog lite, jag kanske kan klämma in en kull till nästa år och ta om den här kullen *vill vill vill vill vill*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela