Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

woop

Publicerad 2012-07-21 02:15:29 i Allmänt,

Ja jag och min halvt defekta fot lever faktiskt ännu!
Och jag kan tom gå idag!
Haha jag kan tom gå i trappor!. Fotknölen är fortfarande rätt svullen men jag slapp åka in.
 
Ja! imorgon är det tävling, och därför är jag ruskigt nöjd över att jag inte haltar omkring på ett ben längre. Det spelar visserligen ingen roll, jag hade åkt in om jag så hade haft jätteont.
 
Jag har strukit mej från EN tävling på sex år pga sjukdom, då låg jag i soffan och hostade blod.
Jag har däremot strukit mej två gånger pga akut skada på kanin, båda de gångerna skickade jag mina kaniner med Karin istället, så de fick tävla ändå. Förstår inte varför mina kaniner har en tendens att göra sej illa på lördagmornar.
 
Nåja.
 
Sickan har blivit ENORM... jag börjar bli orolig att hon inte bara är dräktig utan även har en hel armé i magen, för det vill jag verkligen INTE!. Tre stycken skulle vara alldeles lagom, 10 vill jag inte ha,
 
Nåja, nu är det läggdags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela