Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Stellish på tjocken

Publicerad 2012-11-30 03:23:33 i Allmänt,

jag hoppas så in i helvete att Stella är dräktig, förökar sej som kaniner regeln gäller ju inte hos mej, där honorna försöker äta upp hanarna eller vägrar lägga upp sej, eller lägger upp sej fint och perfekt och är väldigt skötsam, och det blir ändå ingenting!
 
Idag har det gått 11-12 dagar på Stella och 3-4 på Amaranth. På Amaranth märks det såklart NADA, men Stella har gått upp i storlek. Om det beror på mindre motion eller om hon har en halv armé i magen låter jag vara osagt, nackdelen med många honor, bryt shemat för en dag och de exploderar i storlek!.
 
Jag vill, vill, vill, vill, vill, vill att Stella ska vara dräktig! jag ORKAR inte para - vänta - para - vänta flera månader, de blir borta så länge från hoppningen då.
 
Hon var ju jäkligt svår att få på smällen första gången, sen om det var Pips simmare eller Stella som var träliga det vet jag inte, jag hoppas Stella ärvt Sagas superlivmoder som blir på tjocken så fort hon får syn på en hane och att det var Pips simmare som var lite gamla o grå.
 
Petrus simmare vet jag for a fact att de är rena gladiatorer så jag håller tummarna.
Helt sjukt hur fort tiden går, 3-4 dec har Stella gått halva tiden, tycker tiden brukar gå riktigt långsamt, speciellt när det är vinter, grått, man väntar på bebisar och man längtar efter våren, men dagarna rusar iväg.
Kan kanske bero på att jag gått in i en sån där konstig sömnperiod igen där kroppen kräver mera sömn, kan lätt sova 10-12 timmar och vakna och inte alls vara pigg, bara vilja sova.
 
Sen kan man ju säga såhär, kommer ni ihåg vilken kanin jag hetsade över under SM-ena att den absolut inte fick börja fälla? kan ni gissa vilken kanin som under vilan exploderat och ser ut som ett piggsvin? behöver jag säga att jag älskar Aylas förmåga att pricka helt rätt fällperiod?.
 
Nåja, time to sleep, imorgon blir en hetsig dag, jag ska fixa en bur till Tara, tvätta minst tre maskiner, dra ut på krogen med kim och sedan kidnappa karins soffa för att sedan dra till borlänge på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela