Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

tävling åter igen

Publicerad 2012-11-13 07:35:04 i tävlingsresultat,

ja nu var det lääänge sen jag bloggade, and i'm truly sorry for that!.
 
men lite resultat ska ni få i alla fall!
 
Isa skuttade på som hon brukar
 
Stella och jag kom inte överrens för fem öre
 
Ayla var inte riktigt på humör för att gå sådär superbra 3+3 gick hon på.
 
(gammal bild)
Mayden sprang glatt och hoppade men orkade inte i mål
 
Sen tallade jag Spike av Karin så vi skulle få 25 starter i eliten, Första tanken när jag styrde på framhoppningen och han hoppade snällt var "var det så enkelt?", nu visade det sej att Även om vi faktiskt tog oss över hela 7 hinder innan tiden tog slut så var han betydligt svårare att föra än att bara styra, han är ju så förbannat snabb.
Det var lite annat än mina kaniner som mest springer ut och sen sätter sej och väntar på korr, den här var man ju tvungen att fånga, gärna i farten också haha. Nåja, det var skitkul att få pova Spike även om jag hellre väljer sacs av karins långöron.
 
(gammal bild)
Demo sprang på 2+4 i svåren 
 
tjockis-Sickan fick gå själv, hoppar hon bra i elit i kaf ska on väl fixa en inte alltför svår medelbana själv.. njaa 2+1 blev det.
 
(gammal bild)
Lea paddlade på på 1+1, 
 
(gammal bild)
långa-fötter Morris Slarvade ner två jättefjantiga bommar i lätten
 
(gammal bild)
Jag orkade inte bråka med Vimla så hon fick 3 fel
 
Sen hoppade vi höjd, där jag hoppade tre kaniner och trasslade in varenda kanin i kopplet minst en gång.
 
(jättegammal bild)
Sickan hoppade i alla fall 70 och blev elit i kaf
 
(gammal bild)
Karin dumpade Spex på mej, han var lite enklare än Spike och vi fixade i alla fall 60 tillsammans
 
(gammal bild)
Demo skuttade 75 tror jag.
 
Ja, det var de resultaten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela