Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

här vare dött

Publicerad 2012-10-29 02:00:00 i Allmänt,

det har hänt NADA på kaninfronten.
 
Det enda som hänt är att jag anmält mej till SM och det kändes inte tillräckligt viktigt för att jag skulle få ihop ett helt inlägg om det.
De som får följa med är:
RakSM
Stella
Ayla
Isa
Sam
Demo
Sickan
 
LängdSM
Stella
Sam
Sumo
 
Minimästerskapet
Morris
Lea
 
kostade alldeles för mycket, blä. Nåja det är ju inga resekostnader så jag ska väl hålla snattran.
 
Idag bjöds det på morötter i kaninstallet, vet inte hur många kaniner som slet tag i byttan istället för i morötterna, vafasen tror dom, att dom ska få ALLA morötter om de hugger tag i byttan istället för i en morot?. Det gick bra fram till Petrus, han slet tag i byttan och kastade med all kraft upp den i luften så morötterna flög åt alla håll... SUCK!.
 
Sickan blev dock väldigt glad när jag hämtade henne från sin utebur och satte henne på en fleecefilt och gav henne en morot, det var en väldigt nöjd och glad kanin som till slut återvände till sin utebur.
 
Utöver det har jag tjatat på mej själv att jag måste klippa klor typ gärna igår. Idag tog jag tag i det och trotsade kylan. Det första som hände var att Sam fick nog alldeles för tidigt och högg tag i mina dyra skinnvantar, MÄÄ!.
 
Dock står nog Vimla för mest olydnad, bebis och alldeles för ohanterad. Det ursäktar dock inte att hon försökte ta till flykten ÖVER MITT ANSIKTE!. Jag förstår mej inte på den kaninen, spelar ingen roll om hon bara vill ner eller om hon blir sur på något, she aim's for the sky... 
 
Nåja, 270 klor klippta och 15 kaniner visiterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela