Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

tävling IGEN

Publicerad 2012-10-22 06:21:27 i tävlingsresultat,

Ännu ett inlägg om mina tävlingsresultat. Jag ska se till att skaffa mej lite annat att posta här så ni inte tröttnar helt på mej!. Nåja här kommer lite resultat
 
 
(gammal bild)
Lea hoppade Msv med Karin då jag dömde, de skötte sej bra och vann på 1+0 och Lea blev då svår.
 
Morris var en riktig slarver, är ju värre att hoppa lätt än svår med den här. 2 fel i första lätten och i andra lätten höll vi som tur var ihop och han gick på 0+0, kan bero på att jag var skitsur på något helt orelevant och han därför skötte sej.
 
(gammal bild)
Mick larvade sej, hon tog sej inte över en 30låda utan att sparka på den på framhoppningen, på banan skötte hon sej lite bättre, men samma där, hoppar hellre msv/svår än lätt för hon verkar sköta sej mer där. 2 i första och 1 i andra
 
Vimla hoppade ok i första lätten och i andra lätten sprang hon faktiskt på och bjöd, i andra fick hon två fel varav ett var helt mitt fel, jag stoppade framför en kombination som var rätt klurig och tar helt för givet att hon ska förstå att hon inte ska hoppa, vilket hon gör så hon krashade ju rakt in i hindret BLÄ på matte.
 
nåja, det var det!
Nästa helg är vi lediga och jag ska se till att börja jobba på SMformen på mina små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela