Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

carpe diem

Publicerad 2012-09-08 14:52:36 i Allmänt,

Jisses dagarna springer ifrån mej!
 
Jag känner att jag börjar komma på fötter sakta men säkert igen. Jag har fått upp lågan att fortsätta renovera min fyrfackare och känner att jag orkar och vill pyssla, plocka och städa i nya kaninhuset, förut var det mest "suck så det ser ut", nu är det mer "jag skulle så gärna vilja sätta igång med stenarna (som jag täpper till hålen i sidorna med så ev lösa kaniner inte sätter sej under huset) men jag hinner inte!".
 
Tänker nog gå ner till fyrfackaren snart, ska bara väcka mina arma fötter som sover haha, fyrfackaren är det massa målning kvar på så det prioriteras då det ska målas-torka-måla lite till-torka ännu mer-måla igen-torka IGEN.
Ja ni fattar grejen, jag målar så mycket jag kan och hinner och sedan tar jag allt mittemellan liksom.
 
Sen har jag tagit tag i gårdsnamnsansökan, har fyllt i blanketten så nu behöver jag bara en rekomendation och en gårdsinspektion sen ska allt skickas till SKHRF.
 
Nej nu ska jag dra på mej arbetsbyxorna och gå ner och måla lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela