Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

No words

Publicerad 2012-09-26 23:33:26 i Allmänt,

Jag har inte orkat med bloggen, jag försökte skriva ett inlägg igår men blev avbruten med riktigt tråkiga nyheter och jag kände inte för att ta upp bloggandet just då, bloggen fick vänta helt enkelt.
 
sammanfattningsvis har tävlandet gått bra, Sickan har tagit 4 pinnar på 4 chanser och är nu elit i rak, Lea tog första rakpinnen i svår och andra i medelsvår, Morris tog en medelpinne Mick tog en lättpinne.
 
Just nu mår jag dåligt, jag har en ångest som försöker knuffa mej över gränsen av galenskap, något som har pågått i snart två veckor och är något jag inte fixat att ta mej ur ännu. Detta tar tid och en sjuhelsikes massa livskraft.
Jag är en trevlig människa igentligen, den fräsande människan som går omkring på gränsen till break-down är inte jag.
 
SM står för dörren, jag är inte peppad, jag vill inte, jag orkar inte, jag vill sitta hemma och ignorera omvärlden.
Ändå åker jag, det vet jag, jag och mina två följeslagare Stella och Ayla (och ja jag erkänner, jag skrev Saga istället för Stella först...)
 
Nej jag ska sluta gnälla, jag ska plocka upp mina trasiga bitar och röra mej mot sängen.
Ni kan få en bild på Sickan som Gabriella fotade i söndags också innan jag smiter iväg,
 
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela