Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

presentationer på hemsidan

Publicerad 2012-09-20 02:22:16 i Allmänt,

japp jag behöver råd från dessa som bevakar min hemsida
 
Kaninernas privata sidor ser just nu ut såhär:
 
mao bannern förutom bannern så finns där två bilder till, sedan en massa info om kaninen som hoppkanin, inget om vad kaninen har för personlighet utan det finns på en annan sida som är länkad därifrån, nästan alla kaniner har också fotoalbum som länkas direkt under.
 
Jag tycker själv att detta sätt är prydligt och enkelt utan att det blir plottrigt, men vet också hur irriterad jag själv blir när jag går in på sådana här hemsidor med länkar till allt, jag vill besöka sidan, läsa om kaninen, klicka mej tillbaka och sedan in på nästa typ, inte klicka runt bland länkar och tappa bort mej själv.
 
Därför provade jag en "design" jag tänkt på rätt länge, den finns på en låst sida så ingen kan komma in på den, men jag kände att jag behöver lite åsikter om detta.
Såhär har jag tänkt mej, dock har jag "klassning" på två ställen och jag vill helst ha den längst ner så jag vet inte vad jag ska fylla tomrummet som blir efter "klassning" där uppe med, någon ide?.
Presentationen på kaninen kommer längst ner och kaninen ska dessutom få en snygg rubrik, men den måste jag koda dit och orkade inte gör det nu.
 
Åsikter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela