Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

resultaaat

Publicerad 2012-09-16 20:47:00 i tävlingsresultat,

Ja hur har ni det ute i världen? Saknat mej? Nää det tror jag inte.
 
Har officiellt anmält till SM nu, hujeda mej *pound head against table*, och Hanna ska ringa och hyra minibuss imorgon.. jeez we're actually doing this. Nåja resa med trevligt folk är aldrig fel!.
 
nåja, ni ska få en redovisning för gårdagen!
 
Banan var otroligt tunghoppad och det tog ut sin rätt på många kaniner.
 
Stellish var först ut, hon var inte sugen så hon fick inte vara med på bild (eller så ligger alla bilder som existerar på henne på Linas kamera och inte på min!).
Hon fick 5 fel.
 
Ayla sa "vadå tunghoppat?", sprang på 0+1 utan problem, rev dubbelkrysset i finalen då det åkte förbi en bil och hon tittade mer på den än på hindret. Vann och blev Champion i rak även i SKHRF, eller ja certet ska godkännas först givetvis!
 
 
i svåren gick demo på 1+2 i både kroken och raken och det räckte inte så långt tyvärr
 
i medeln sprang både Lea och Sickan på 1+0, Lea rev vattnet genom att tvärnita framför och stoppa ner en tass i den innan hon hoppade den, hon har ju knappt sett vatten, Sickan rev ett hinder hon kom helt galet på men eftersom hon var på gränsen till brunstig vågade jag inte ta i henne mer än nödvändigt så hon fick hoppa ändå. Båda fick dock pinnar och båda gick upp till svår, sickan i skhrf och lea i kaf.
 
Morris sprang fort fort på 1+0, rev dubbelkrysset då jag smackade och han släppte allt som heter fokus och bara sprang på den, så i finalen fick han sköta sej själv och nollade enkelt. var snabbaste ettfelaren så han fick sista pinnen.
 
Sen var Vimla med och lekte lite, själv tyckte jag hon var liten men alla andra tyckte hon var stor så jag kanske bara blivit hemmablind?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela