Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Everything and nothing

Publicerad 2013-05-02 12:00:00 i Allmänt,

Har organiserat om pokalhyllan. Höjdaren lämnade ett jättehål efter sig när den åkte neråt i landet, och då menar jag verkligen jättehål, har nog aldrig haft en större eller tyngre pokal. plockat ut Ciders minnespokal som ska till finnerödja på lördag (kollade fel, den ska delas ut nästa tävling, däremot ska jag hitta BIMpokalen), känns helskumt att hoppa över en tävling bara sådär, speciellt en sådan tävling, ingen vanlig tävling på dyltavallen liksom utan en sån med roliga klasser, nåja, jag har varken skjuts, tid eller råd och får prioritera runt väldigt mycket just nu, varför jag snålar med pengar som jag normalt sett utan tvekan lagt på tävlingar får ni svaret på sedan, jag ska ut och resa kan jag ju hinta med. Jag vet att vissa som smygtittar på bloggen vet exakt vart jag ska, men ni som inte vet det får undra ett tag till hehe.
 
Jag jobbar för fullt på ÖHs register för vandringspris, det är ett pain in the ass att fylla i alla datum, kaniner och förare och bla bla bla men någon måste ju göra det, och systemet vi har idag är tio gånger enklare än förra årets.
 
Härstamningsbevisen har jag också börjat på, saknar dock en helvetes massa plastfickor, så den som har ett överflöd på plastfickor får gärna skänka lite till en fattig människa haha.
 
På lördag kommer Lina och hämtar lite kaniner, hon ska tävla med Siba och Klotter och Karin ska tävla med Tara och Morris, känns bra att trots att jag inte har möjlighet att tävla den här helgen så får kaninerna i alla fall tävla, Siba behöver pinnar och Tara behöver få tävla för att hitta framåtbjudningen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela