Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Hinder

Publicerad 2014-12-18 01:31:00 i Allmänt,

Och igen!...
 
Vill bara förmedla planen nu två veckor framåt.
 
Dessa hinder planeras att byggas:
 
En grön/svart 6:a 80cm (anpassad till ALLA klasser inom SKHRF: 15-30-45-65-80) 700:-
En rosa/svart 6:a
En Gul/Svart 4:a 60cm 500:-
En Röd/Svart 3.a 40cm 400:-
En Blå/Svart 3:a
 
 
 
 
 
 
Hindren ska bli klara innan Kista och kunna levereras där, ev. mot en mindre tilläggssumma om det blir så att jag måste ta egen bil för att få med mig allt.
Det finns fortfarande tid att lägga egen beställning med eget färgval, men vill man garantera leverans till kista bör man vara ute i god tid, jag kan inte sätta en gräns på att du måste lägga beställning innan det och det datumet, utan hör av dig så snart du kan så berättar jag om det är möjligt med leverans till kista (jag kommer göra mitt allra bästa för att få hinder färdigt tills dess).
 
[email protected]
 
Läggs inga beställningar annonseras hindren ut på tradera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela