Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Släppa taget

Publicerad 2013-11-24 21:31:08 i Allmänt,

Jag har nu haft kontakt med lite folk om mina kaniner som jag lagt ut till salu, bittersweet.
Jag har bla pratat med en jättetrevlig tjej om Tindra, det känns riktigt bra och jag hoppas hon vill ha henne, så värst långt bort bor hon inte heller.
 
Jag har även haft lite kontakt med några stycken om Singla.
Uno är den enda som ingen vill ha *cry* nej jag skojar bara, dem har bara varit ute till salu på riktigt i två dagar.
 
Nej jag hoppas den här försäljningen av dem går relativt snabbt och smärtfritt.
Jag tror igentligen inte att kaninerna bryr sig så mycket om att byta hem och ägare, bara dom får sin mat på rätt tid ;).
 
Här får ni en gratisbild på en liten Tindra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela