Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

tävling i hallagården

Publicerad 2012-07-14 20:14:23 i Allmänt,

Då har man just kommit hem efter en tävlingsdag, jag är trött och sleten men det beror mer på brist på sömn än slitig tävlingsdag.
 
Nåja, nu till resultaten.
 
Stella sprang på 2+2 i eliten och vann
 
Demo hade noll koll idag och gick nog på typ 4+3?
 
Såhär mycket hoppade Ayla i finalen, 2+ut mao, kul att hon ledde efter grunden då också :P inget att göra, bara att hiva upp kaninen från marken, skratta och ta ut nästa kanin :P
 
Isa fick jag övertala, men hon hoppade båda omgångar med fart och vilja, men kanske 4+4?
 
i svåren gick det ungefär lika bra
 
Petrus hoppade på 3+2+3 och kom fyra
 
Klottrus sa SWOSH och hoppade på 3+2+3 och kom tvåa
 
sedan medel
 
Lea inledde med att göra ett känguruhopp rakt upp i luften efter mina händer, hon högg aldrig men markerade vem hon tyckte bestämde, efter det bestämde hon sej för att hon ska minsann inte hoppa några jäkla hinder och protestbrunstade. Som tur är har jag mer erfarenhet av brunstande kaninhonor än vad hon faktiskt har av brunstande, så det gick att lura igång henne i både grund och final. Hon kom tvåa men fick inte pinne
 
Mick sprang på typ 5+3? idag var det lite läskigt
 
Sumo kutade på typ 2+1?
 
ja det var det, nu ska jag natta mina kaniner och sedan natta mej själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela