Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

jag behöver längre dagar

Publicerad 2012-11-29 02:15:22 i Allmänt,

Ibland går dagarna lite för fort, det märker man när man ser att klockan är ett på natten och man inte matat kaniner ännu, SHITE.
 
det har blivit en långkväll framför datorn helt enkelt, jag har svarat på mail, skrivit klart (nästan) rekomendationen åt Tina, knåpat ihop halva numret av nästa komposten, jagat pinnar och fyllt i dessa i böckerna och berättat för Karin att jag tar hennes soffa i besittning på fredag (domarkonferans på lördag). Pust flås!.
Var dessutom och köpte vattentäta tjocka kängor  idag, har haft lite halv panik över skodon tills på söndag då det enda jag har att välja mellan är tygskor(fejkconverse), trasiga enorma men fodrade och underbara stövlar eller mina gamla jodpursh som visserligen är underbara i regn på sommaren och sitter bra men att få ner en sockbeklädd fot i dem är omöjligt och såklart mina underbara fluffiga kängor.... med KLACK. Så det blev lite panikshoppande med far min. Lyckades dessutom övertala honom att unna sej ett par rejäla kängor som låg lite för högt i pris för att det inte skulle göra ont att köpa dem (mina fötter lider stora kval när jag ser honom pulsa genom snö och lera med gympaskor...).
 
Nu ska jag varva ned, läsa lite och slowly go to bed, men måste borsta bort kaksmulorna ur sängen först....
 
gratisbild på glad petrus i snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela