Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

svensk mästare

Publicerad 2012-11-20 15:43:10 i Allmänt,

i helgen har vi slitit som djur för att arrangera ett bra SM, helt sjukt hur fort det kan gå om alla hjälper till, på söndagen hade den sista kaninen hoppat vid 14 och vi var ute ur lokalen vid 17 om jag inte minns helfel.
 
TACK alla deltagare och alla örebroare som slet som djur för att göra detta SM möjligt!
 
för mej gick det sådär vill jag säga (om jag får säga så?)
 
Ayla gick och vann raken och blev svensk mästare /f. Linda G.)
 
Stella kom femma i raken och fyra i längden (f. Linda G.)
 
Sumo kom trea i längden (f. Gabriella L.)
 
utöver det gick det väl kanske inte så jättebra.
 
När vi kom hem blev det massor med godis och jag parade Stella och Petrus, nu hoppas jag det tagit sej för jag vill ha stella och petruskorvar i december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela