Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Dödigare än dödast!

Publicerad 2012-10-08 16:31:52 i Allmänt,

Klockan är 16.24, jag sitter fortfarande i pyjamas och frukosten består av Te, pepparkakor och baconchips, SÅ rese-bakis är jag. Men Ayla hoppade in sej på en 6eplats i kroken så jag är NÖJD!
 
All heil the little dampish one!
 
Jag filmade som en besatt robocop och när jag själv inte kunde filma tvingade jag Gabriella och Julia (TACK).
och när jag menar besatt robocop menar jag besatt robocop, jag hade bara två små minneskort med mej så jag släpade med mej en dator över halva sverige så jag kunde filma med ett minneskort och ladda in filerna från det andra fulla minneskortet in i datorn och tömma det minneskortet och liksom växla mellan dessa. Något jag däremot inte räknat med var att batteriet i kameran inte är tillräckligt bra för att palla att filma hela dagen utan laddning (BUGGER), så en besatt robocop sprang i pauserna till toan med batteriladdaren för där fanns det uttag.
 
MEN EN BESATT ROBOCOP LYCKADSE FILMA SÅ JÄVLA MYCKET!
och sen gick alla filer förlorade.... eller förhoppningsvis inte, försöker lösa detta nu men jaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela