Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

hemsidekaos!

Publicerad 2012-10-31 19:21:53 i Allmänt,

fick för mej igår att renovera hela hemsidan, visst det har varit planen länge, men tanken var kanske inte att BÖRJA 3.30 på morgonen.. 5.30 gav jag upp efter två timmars kodande. Nu börjar jag dock få ordning på hemsidan igen.
 
har ju varit lite datakrångel på allt detta i veckan. Google Chrome slutade fungera, fuck tänkte jag och tänkte att jag får väl installera om det, men inte nu, öppnar internet explorer (oh such a filthy thing!), då funkar inte det heller.
 
Där höll jag på att dö, min dator är mitt allt. Google chromes inkognitofönster funkade dock så jag överlevde.
Min pappa har aldrig varit särskillt bra på datorer utan det har alltid varit jag som fått ta dusterna med datorn när något krånglat. Jag kan säga såhär,behöver man hjälp med internet/spel så fråga min bror, men behöver man hjälp med själva DATORN så fråga mej. Nu kunde inte ens jag reda ut det...
 
Farsans lösning, vi köper en ny dator!.
 
Lagom tills jag fått igång nya datorn lyckades jag få ordning på gamla datorn, så nu har vi helt plötsligt två datorer, varav jag snyltade tag i den gamla där alla mina bilder och filer ligger så får farsan ta den nya.
 
Så nu sitter jag i min säng, 3 meter från TV'n som fick bli min nya skärm och lyssnar på Ed Sheeran samtidigt som jag jobbar på min hemsida (livet leker).... jag har bara behövt förstora texten sisdär 4-5 gånger för att kunna se ordentligt.
 
Nåja jag är nöjd, och ni ska snart få se en helt ny hemsida tack vare detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela