Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Mera tävlande

Publicerad 2012-09-05 20:28:00 i Allmänt,

Ja här kommer en jättedålig redovisning för hur det gått i helgen, jag minns helt enkelt knappt vad kaninerna gick på men jag ska komplettera senare.
 
Stella och jag slogs kan man säga.
 
Ayla sprang på 1+1 och kom tvåa?
 
(bild från kroken)
Isa vars som hon alltid är på dylta i rak, fattar inte varför jag envisas med att ta med henne när vi har rak på dylta :P
 
(bild från kroken)
Petrus gick på 7?
 
Demo fick 2+2?
 
I svåren brunstade Sickan ut sej, fjantkanin!
 
Lea sprang på 2+1? och tog sin andra pinne i rak medel
 
Mick gick nog på 2+2?, Hon har blivit en helt annan kanin, hon är inte stabil och hon går inte att lita på fullt ut, men det går att föra henne normalt utan att hon flippar ur, hon höll sej lugn hela helgen!.
 
Morris vann lätten på 0+0 och tog sista pinnen till msv
 
sedan hopapde vi längd.
 
Stella vann som sagt på 240
 
Sumo tog 220 och var nära på 240, kom tvåa
 
Isa hoppade som vanligt för högt över längdhindret, hon fattar inte riktigt längd, hoppar av galet och hoppar som sagt för högt, men 180 tog hon.
 
Fick lite av en chock när jag insåg att jag anmält Petrus till längden, stackars djur, nog för att han kan hoppa längd men ändå :P 180 tog han
 
Ayla har aldrig varit en hejar på längd men jag tror hon hoppade 180
 
Demo var tvungen att hoppa längd för KM, jag har alltid asgarvat åt tanken på Demo och längd, men Demos förmåga att aldrig ifrågasätta och bara hoppa gjorde att han relativt lätt tog sej över 140 och var ruskigt nära på 160, så han kan nog bli elit i längd också om han bara får prova på tillräckligt många gånger.
 
Där var lördagen slut och jag åkte hem och stupade i säng.
 
Söndagen bjöd på krok dubbla medel och svår
 
Lea gick på 3+1 och kom 4a?, pinne fick hon i alla fall, inte trodde jag min tysk skulle plocka svårpinnar haha.
 
Sickan gick nog på 2+0, pinne fick hon i alla fall
 
Morris och jag har inte börjat komma överrens riktigt i medel, lätt är en sak och medel en annan, han slarvade en hel del i båda, i första gick han på 3+1
 
(gammal bild)
Mick gick rätt bra, men tog ingen pinne
 
sen byggde vi elitbana
Isa hmm vad gick hon på? 4-5 kanske?
 
Stella gick på 2+1? i alla fall tog hon en rejäl tugga av mitt pekfinger, som syns i bilden haha!.
 
Petrus stackars djur, jag vet itne alls vad jag tänkte på när jag anmälde, nåja han fick nog 7 fel
 
Jag minns inte alls vad Ayla fick, 2+2 kanske?
 
Demo fick nog 3+2?
 
Nästa svår tog sickan pinne igen, huu fjärde krokpinnen!
 
Lea sprang på kanonbra på 3+2?
 
Morris och jag kom inte överrens i andra medeln heller, vi slogs nästan värre och jättekonstiga bommar ramlade 3+3
 
(gammal bild)
Mick proceedade med att ta pinne och bli svår, jeez!
 
Och det var den tävlingen!. Gabriella Ledin har plåtat alla bilder DANKE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela