Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Kaninpresentation #8| Pilvikens Lamborghini Diablo

Publicerad 2013-04-19 00:20:00 i Kaninpresentationer,

Pilvikens Lamborghini Diablo
Sune är förr den 8 september 2009. Han är en Gul/Svart Japanmantlad vädurskorsning efter Eminos Aldrig Livligare än Mig och Need For Speed Hot Pursuit.
Sune fyller fyra i år, men det syns inte, han har samma gamla baby-look i ansiktet som han hade när han kom hem till mig som 7v-unge.
Söt som socker är nog ett citat som passar otroligt bra in på Sune, för söt är han, utan tvekan.
 
Jag har alltid haft rätt bra med självbehärskning när jag tittat på till salu annonser, och Sune är den första och enda impulsköp jag någonsin gjort.
Det är en lite rolig historia bakom köpet av Sune, för jag tingade honom kvällen innan SM i skåne och eftersom jag inte skulle dit själv men några klubbkompisar skulle dit så var det bara att packa sig iväg till Hanna Ericsons kainstall tidigt på morgonen för att lämna pengar. Till häst.
Dem skrattade rätt bra när jag och min tjocka ponny med björnpäls kom lullande sådär klockan 6 på morgonen för att lämna pengar.
Sedan sent på söndagen kom Sandra med Sune och lämnade honom.
Sune har verkligen aldrig varit hinderklok, han tuffar på och bommar och plank flyger åt alla håll, men vi har kämpat oss upp till msv och det är lite högt och långt när man inte hoppar ordentligt, så Sune stannar mest hemma och ligger i gröngräset istället för att följa med ut på banan och hoppa.
 
Sune är en väldigt trevlig krabat som är positiv och glad på det mesta, men en aning lömsk är han allt, han satte hela läppe-campingen i högsta växel när han lyckades med konststycket att spränga ett kompostgaller och dra utmot ett stup. Det slutade med att Fredrik dök i en hög brännässlor och fiskade upp en snurrig Sune.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela