Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Rosvalla

Publicerad 2013-02-20 00:39:29 i Allmänt,

Tiden går, långsamt och fort, men nog går den alltid.
 
Och oavsett hur mycket tiden går så går det aldrig att glömma.
 
Tiden läker alla sår
 
Förutom ett
 
Rosvalla 20/2 - 2010
 
Tre av sex kaniner finns i livet idag.
 
Jag fick ut alla kaniner levande och känslan när jag fick ut min första kanin var obeskrivlig, det var första och enda gången jag gråtit glädjetårar.
 
Nu ska jag ut och krama mina små och berätta för dem hur glad jag är för en sådan sak att de lever och mår bra, det sägs för sällan. Man vet aldrig hur mycket man älskar något förrens det är borta.
 
Jag tänder ett ljus inatt, inte bara för alla kaniner som inte tog sig ur raset med livet i behåll utan även för mina tre som var med om händelsen men som nu somnat in.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela