Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

dammar lite

Publicerad 2013-06-07 22:32:00 i Allmänt,

Oj vad dammigt det var här... den här bloggen har inte fått mycket action på typ en månad.
Jag har haft lite väl mycket för mig, arrangera bergslag tog lite väl mycket tid och ork, sedan där imellan ska man ta hand om sina kaniner och jobba.
 
Jag har inte haft mycket ork för bloggen tyvärr.
 
Det här har jag dock tvingat mig till:
a
Och än är jag inte klar på långa vägar...
 
Bebisarna har blivit stoooora, 4 av 5 Maydenbarn har flyttat, 3 av 4 Leabarn flyttar imorgon och jag ska se till att uppdatera lite annonser så jag får iväg de resterande 3.
Lilla gula som blivit kvar ur Maydens kull har fått flytta ihop med min hona efter Lea, Felix, de trivs bra ihop så så får det nog vara tills lilla gul hittar eget hem.
 
Annars rullar det på som vanligt, jag hittar något produktivt att göra på förmiddagarna när det är svinhett (me like a lot, rabbits do not) och kaninerna ligger i burarna och snoozar förbi värmen, sedan på kvällen runt 18-19 slänger jag ut dem i hagarna för att sedan åka och jobba.
Det har funkat bra, nu börjar det dock mörkna lite och det är tävling imorgon bitti så jag ska slita mig från datorn och plocka in kaninerna samt springa med Siba och Tara, så dem rör sig på banan imorgon
 
Peace y'all
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela