Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Here we go again

Publicerad 2013-03-30 18:09:32 i Allmänt,

Då ska vi se.
 
Jag har tävlat i helgen, med Karins små, därför kommer ni inte få några resultat eftersom jag typ inte alls höll koll på hur mycket vi rev. Jag förstod mig inte på Karins kaniner och de förstod verkligen inte mig haha :P
 
Jag har ju också fått hem en till kanin, En tysk som Karin fött upp.
Väldigt lik min Lea måste jag säga, dock en aning mer högrest.
Otroligt rolig kanin, otränad och omusklad men efter lite arbete kan hon nog bli minst lika rolig som Lea.
Jag tävlade Molly igår och hon gick på 1+1, tyvärr räckte det inte till pinne den gången men vi har tid på oss.
 
Idag fick hon även flytta in på hemsidan
 
Utöver det rullar det på bra.
Bebisarna börjar få päls och den ljusa är viltgul rödförstärkt övermantlad, inte viltisabella.
Alla lever och är spralliga och mamma Mayden är väldigt beskyddande över de små nu när hon insett att hon faktiskt MÅSTE ta hand om dem.
 
Stella blir större och större, om det är bebisar vågar jag inte säga men hon har ökat i omfång och jag hoppas!.
Lea känns som Lea.... tjock men inte dräktig. Tiden får utvisa. Lea har gått 3 veckor idag och Stella går in på sin 3veckors dag imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela