Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Pessimist

Publicerad 2013-03-21 20:34:00 i Allmänt,

Yes nu är jag tillbaka igen.
 
Stella mår bra, hon kom igång under natten där så vi slapp åka till vet och krångla, hon mår nu bra men är inte helt 100% än, pälsen är fortfarande skabbig och glanslös men vi är på G igen. Jus nu ber jag mest till gudarna att hon är dräktig.
 
Mayden har 5-6 dagar kvar, helt sjukt vad tiden går!.
Och igår fyllde mina små bombaysare 1 år, som snart ska få småsyskon då :D.
 
Jag har då av förklarliga anledningar inte tävlat något, åkte till våran tävling den 16de mars ändå för att döma lite.
Det var ju sådär lagom kul att åka direkt från nattjobb till tävling, för att sedan vara tvungen att dirigera om hela ÖLKH till en annan grusplan då våran vanliga grusparkering (som vi visserligen inte varit på på kanske 2 år) visade sig bli smockfull och ha betalningsparkering... Dem har ju smällt upp någon stor byggnad där under tiden vi hållt till i karslund och de skulle tydligen ha något sportarrangemang.... jisses men det löste sig... och Linnea med telefonskräcken trotsade sin fobi ganska ordentligt den morgonen.
 
Sen var det bara att slänga upp en bana, och ja det blev väl ingen märkvärdig bana, ganska enkel i slutet då det blev rätt halt där. Men för att vara stressbyggd av mig så var den väl OK.
 
Gissa vem som åkte hem och stupade i säng efteråt?.
 
Sen dess har det inte hänt så mycket, ÖLKH planerar nybörjarkurs i slutet av april/början på maj så för er örebroare som är sugna på kaninhoppning ska hålla utkik på ÖLKHs hemsida olkh.skhrf.com, jag kommer förhoppningsvis komma ihåg att nämna något på bloggen här när det närmar sig.
 
och ja, idag är det exakt 3 månader sedan finaste Isa flög vidare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela