Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

SM resultat

Publicerad 2013-03-12 12:22:48 i Allmänt,

jag har varken haft ork eller tid att skriva här, söndag kväll kom jag hem, matade och parade kaniner och stupade sedan i säng. igår höll jag på länge med komposten och annat inom styrelsen i ÖLKH som behövdes tas tag i.
 
iallafall nu vaknade jag och kände att bloggen behövde tas tag i.
 
 
Stella var först ut, och hon sprang snabbt på 1 fel och 25 sek och ledde faktiskt en bra stund på det.
i andra omgången rev hon ett och sedan dunderkrashade hon ett när jag stod emellan henne och ett hinder för att vara övertydlig att jag skulle korrigera och hon inte fick hoppa... men damen hade andra tankar och bommarna bara flög när hon for förbi mig... nåja i mål på 2 fel och vi låg trea ganska länge. Pratade sedan med ganska många om Stella och jag försäkrade dom att näääe hon håller inte imorgon, hon kommer förmodligen vara trött och tvär.
men ja stella låg på plats 5 inför finalen och när hon sprang på 2 fel lika fint som tidigare så hoppade hon upp sig till en 4deplats. fjärde röda SMrosetten för Stella.
 
Längden gick också bra, 200 hoppade hon och var jättenära på 220. Räckte dock inte till plac.
 
 
Lea tyckte lokalen var skum och varierade mellan att hoppa de stora hindren och riva de små. hon slutade till slut på 6+8 och fick följa med tobbe hem och träffa cockos istället för att hoppa final.
 
 
Ayla var på sådär humör. Gick bra i grunden på 2 fel och låg i topp tio ett tag. Tyvärr hoppade hon ner sig rejält i andra omg när hon gick på 4 fel. I finalen gick hon nog på 3? nåja, precis utanför placering men en rosett fick hon.
 
 
Sumo hoppade bara längd, men han kändes bara tung och det var ett mirakel att jag ens fick honom över 180.
 
Sådärja, då fick ni lite resultat. Nu ska jag fortsätta med komposten och sedan gå ut och para stella igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela