Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Destination London

Publicerad 2013-05-09 07:16:41 i Allmänt,

Sista stunden framför min kära dator på 4 dagar.
Har dushat och ätit frukost, nu ska jag släpa mig till badrummet och sminka mig och packa ner det sista innan vi hämtar Karin och styr mot Arlanda.
 
Jag ska försöka blogga, och tanken är även att vlogga denna resa nu när jag och kameran blivit varma i kläderna, men med tanke på att vi ska flyga och åka massa taxi etc etc så kommer det med största sannolikhet inte att bli en likadan vlogg som stämman där hela resan är med. Fördelen är att jag kommer ha massa tid att vlogga på mässan  så jag ska försöka visa London Pet Show från sin bästa sida.
 
Vi får se hur mycket jag uppdaterar bloggen, vi har gratis WI-FI på hotellet så det handlar mest om tid och ork.
 
Vi ses på måndag igen sverige
 
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela