Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Roadtrip

Publicerad 2013-11-09 23:48:56 i Allmänt,

Idag tog Karin och jag en roadtrip ner till Karlsborg, jag slaggade hos henne och när vi väl vaknade till liv på morgonen frågade hon "vart ska vi?", "till Karlsborg" sa jag, "Och vart ligger det?" frågar hon, "Ingen aning..." säger jag.
 
Ja vi planerar alltid allt in i minsta detalj!... ... ... ... nästan alltid i alla fall....
 
Nåja, hela vägen från örebro till karlsborg tog vi oss där vi mötte upp Stina på Konsum och hämtade en kanin.
 
Arrows Another Lullaby "Tindra"
 
Då Stina slutat med kaninhoppningen har Tindra fått flytta tillbaka hit, vi får se vart hon hamnar.
Hon är förr i år i mars och är efter Mayden och Ascot.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela