Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

stupid yibberish

Publicerad 2013-11-09 19:48:19 i Allmänt,

Sitter på Ebay och söker flygburar, skulle ju vara nice att äga egna, jag har ju en egen men den är blååå, vill ha vinröda :( det finns men inte på Ebay. Dessutom hittar jag open men det är nog inte godkänt att flyga med...

 
Googlar som en idiot, jag SKA hitta billiga vinröda av den här modellen, jag bara SKA!.
 

Frustrerande att hitta Marchioro Clipper Cayman (flygburarna), vinröda med opentak och antingen skickar dem inte till sverige eller så är det fel storlek eller så kostar dem typ tredubbelt så mycket som dem vi köper av scandipet :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela