Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Oooops

Publicerad 2013-10-14 22:19:00 i Allmänt, tävlingsresultat,

Oj vad tiden går, ibland går den lite väl fort.
 
Jag har inte skrivit något på bloggen på snart 2 månader, fy mig.
 
Nåja, this is what's happened:
Alla barn har debuterat, Lilla Gul har dessutom debuterat msv med betyg godkänd. 
Sladden är lagad och har fått starta, han vann debuten på 0+0 och på mindre än en månad gick han från lätt till msv i båda.
Uno och Felix är latmaskar men kan verkligen hoppa när de väl bestämmer sig för det.
Stella har blivit klubbmästare i rak och längdhopp
Demo har blivit klubbmästare i höjdhopp.
Och Mick har börjat tävla igen, nu har hon taggat ner rejält och hoppar ORDENTLIGT. om man bortser från någon tabb då och då när fötterna är ivägen så hoppar hon som en gud.
 
Jag har dessutom börjat kika på hane till Maydens sista kull 2014, tanta börjar bli gammal.
Lea vill också ha en kille till 2014, men hittar jag ingen rolig så får det vara helt. Funderat på att ta på Siba istället om hon är kvar då, hon behöver en kull mer än Lea 2014 om hon ska hållas igång som avelshona.
Sen har jag en super-dude till Stella 2015.
 
Örebro tog hem länskampen i år igen, All makt åt örebro!
 
Peace Out!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela