Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

yibberisch

Publicerad 2013-10-29 23:22:26 i Allmänt,

dagen har rusat ifrån mig, pratade med Molin i två timmar och städade kaninburar och klippte klor, skönt att ha det gjort, inte prata med Molin alltså det är alltid nice men städningen, bara 9 burar kvar då.
 
Just nu sitter jag och redigerar kaninbilder, ni kan få ett litet smakprov.
 
Simoneholms Sibirian Nights
Arrows Never Let Me Go
 
Arrows Woyaya
Arrows Woyaya
Arrows Woyaya
 
Lek hela kvällen? njäe det hoppas jag inte haha.
 
Jag måste ärligt talat säga att det är knepigt att hålla igång en blogg om mina kaniner, det händer liksom inte så mycket när jag inte tävlar eller har någon kull. Det rullar på som vanligt liksom.
Får hitta lite roliga saker att blogga om.
 
but for now
Peace y'all.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela