Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Hinder

Publicerad 2014-12-07 16:41:51 i Allmänt,

Wow ett blogginlägg till! på kort tid till och med!. Jag anstränger mig!.
 
Börjar komma igång med hindertillverkningen igen, men nu bygger jag hinder till mig själv.
Håller på med ett projekt i ett material som nog igentligen inte lämpar sig som hindermaterial, men det var gratis, och man tager vad man haver, med lite extra arbete blir det nog riktigt bra ändå.
 
Har beställt hem nya bommar också för alla rör är slut, nu har jag bara beiga liggandes och det är ju inte det snyggaste direkt.
 
Behöver bara köpa hem nya märlor nu, för mitt nya hinder ska ha 62 st...
 
 
Utöver det funderar jag mycket på mina gamla hinder, har en gammal fyra från libra som nästan rasar omkull för att bottenplattorna är så dåliga, resten av hindret funkar fint. Det är dock kanske inte det roligaste hindret och jag har funderat länge på om det ska säljas eller om jag ska dra ur märlorna, men än har inget hänt.
 
 
Tycker det är lite trist att ha likadana hinder (mina egentillverkade ser ju likadana ut bortsett från färgen och storlek) så det blir nog kvar.
 
Hur gör ni när ni känner för att uppdatera hinderparken, bygger ni eller köper ni? varför?
Jag är snål, så jag bygger...
Se det där lilla faktumet att jag gillar att bygga finns ju också med där någonstans...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela