Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Short update

Publicerad 2014-07-02 16:06:00 i Allmänt,

Nu har det varit ett tag sedan jag uppdaterade bloggen igen....
 
Jag har just kommit hem från 2 veckor i Grekland, och idag stod städning på schemat.
 

Vimla är inte imponerad.
Tur för henne då att hon fick rent i söndags så hon behöver inte bry sig.
 
Det har blivit mycket hinderbygge på sistone, en maxad låda kallad Ladybug

Och två treor, en till klubben och en till mig, för att spinna vidare på Ladybug fick dessa heta Wasp

Funderingen är att göra en till Ladybug.
 
Nej nu ska jag städa vidare, ville bara uppdatera lite och berätta att vi lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela