Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Bacon

Publicerad 2012-08-17 02:10:12 i Allmänt,

"I'm never gonna leave this bed"
 
eller tvärtom, jag kommer aldrig hoppa i säng.
Klockan är 2.00 och jag funderar ärligt talat på att gå ut och pussa på mina små.
Jag vet att jag är dum i huvudet men så äre.
 
Blev lite porträttfoto idag, vilket jag inte kommer visa, för ingen av kaniner visade upp sej alls typ..
 
Efteråt satte jag ut några i hagen, en av dem var klottrus.
Klottrus bestämde sej dock rätt fort för att han faasen inte skulle sitta i hage och började slita i gallret och lyfta det.
 
Geniét Linnea fick en snilleblixt och ställde upp en vad jag trodde var tom falu rödfärghink ovanpå hagen och tittade på när en frustrerad Klotter inte lyckades lyfta gallret (hähä), gick sedan in en stund.
 
När jag väl kom ut igen såg jag hur hinken stod i klottrus hage istället för ovanpå, när jag sedan kom fram till hagen såg jag dessutom hur hinken hade spytt falu rödfärg på marken, en överlycklig Klotter skuttade mot matte och klev i färgen...
 
Yay Klotters vita tassar blev blodröda, Geniét Linnea fick sedan tvätta mycket missnöjd Klottrus tassar
Mycket Missnöjd Klottrus sprätte färg över hela Geniét Linnea.
 
Geniét Linnea blev mycket ledsen när Klottrus sprätte färg på icke målarkläder...
 
mjeep...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela