Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

I don't expect you to act your age

Publicerad 2012-08-23 01:55:53 i Allmänt,

Be the better person
Be the better person
Be the better person
Be the better person
Be the better person
breeeeathe
and again
Be the better person
Be the better person
Be the better person
 
Intressant inlägg va?
Nej Linnea bete dej inte som en fyraåring själv, be the bigger man!
 
Phew, när jag fick det ur vägen så ska man väl blogga på riktigt eyh?!
 
Dagen har varit knaggig, vaknade 6 av att jag inte kunde andas, yay such a pleasure! så det blev att knarka nässprej och passade på att ge hunden sin antibiotika när jag ändå var uppe, mådde skit så var inte sugen på att gå upp klockan 8 igen.
 
Nåja, vaknade klockan 16 (what?) precis som farsan svängde in på parkeringen efter jobbet. Slängde på mej kläderna och drog en borste genom håret innan jag studsade nerför trappen och in till datorn och fick det att se ut som att jag varit vaken hela dagen (fool'ya).
 
Var alldeles för slö för att göra något ordentligt idag (blir lätt så när man sovit alldeles för mycket), men drog ut och seltränade en lycklig Vimla och hoppade sedan Klottrus och Sickan. Både Sickan och Klottrus skötte sej bra, Klottrus svalde stoltheten och hoppade bra vid ett tillfälle och Sickan hoppade bra hela tiden och försökte bara äta mej på allvar en gång.
 
Nu ska jag läsa klart min bok och sedan gå och lägga mej, ska jobba klockan 7 imorgon så jag måste nog dö nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela