Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

täävling

Publicerad 2012-08-26 08:43:00 i tävlingsresultat,

Igår blev det som sagt dags för tävling igen, och jag vloggade inte, för det regnade, jättemycket, vilket gjorde oss blöta, jätteblöta, vilket gjorde att vi fick päls överallt, vilket gjorde att jag inte ville ta i min kamera, vilket gjorde att ni inte får någon vlogg just nu...
 
Shite!
 
nåja, enough, dags för tävlingsresultaten!
 
gammal bild
Stellisch sprang på 3+3
 
gammal bild
Ayla knatade på 2+2, varav ett fel i finalen var lilla krysset+halvtvåan, som var en väldigt liten och lätthoppad kombination, den var felbyggd och vi skulle få hoppa om den, och hon river! wtaf?
Aja, hon vann klassen och blev Great Champion!
 
gammal bild (nu kanske vissa förstår varför Demo är på konstand diet!?, tjockishare!)
Demo lunkade på 3+3
 
gammal bild
Isa surkärrade sej genom banan på 5+5
 
sedan svår
 
gammal bild
Sickan knatade på 2+0 och vann
 
gammal bild
Lea har aldrig varit så blöt, så hon var ledsen och det fick henne att sakta ner, vilket fick henne att börja tänka till innan hon hoppade, vilket resulterade i en jättefin debut på 4+1, rev sista hindret i finalen och ett av felen i grunden är mitt. Inte trodde jag min tysk kunde hoppa så fint!
 
gammal bild
Klottrus plockade en hel del och gick på 5+5
 
sedan medel
 
gammal bild
Precis som med Lea lugnade Mick ned sej ganska rejält i regnet och 2+0 räckte till en andraplats
 
gammal bild
Morris gick på 3+1, varav två av felen i grunden är helt och hållet mina, jag fastnade med klacken på skorna i pallens fot och drog med mej hela hiderstödet, medans jag försökte reda ut den röran satsade Morris på nästa hinder vilket var ett av de största (det var nog det största), som han helt oförberedd sneddade på och rev rejält. Nåja bra debut i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela