Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

weow

Publicerad 2012-08-20 21:56:42 i tävlingsresultat,

Dagen efter tävling, ni vet man vaknar upp med gårdagens skitiga kläder på golvet och håret som spretar åt alla håll och skriker "TVÄTTA MEJ"?, eller det kanske bara är jag som går igenom samma rutin varje "dagen efter" (beskrivningen passar ju dessutom alldeles utmärkt på en hemsk bakisdag!).
 
Ja igår vaknade jag upp, som vanligt alldeles för tidigt på och som vanligt på samma brutala sätt som vanligt, men åh vad jag är skydig denna väckarklocka mycket, utan den hade jag aldrig tagit mej upp när jag måste!
 
Nåja, jag klappade till väckarklockan och Karin och jag styrde Klemens mot Sala.
 
Lea var först ut, hon kutade som en vettvilling på 0 fel i grunden och 1 fel i finalen, första krokpinnen i skhrf och sista i kaf, huga hon blev svår i krok i kaf... I andra medeln fick hon två onödiga fel och fick inte hoppa final.
 
Stella gick sedan ut i eliten, sur och grinig efter att vi slagits på framhoppningen. Hon la i backen så fort jag bad henne starta, men hon kravlade sej snart över starthindret och gick i mål på 1 fel i bana och ett i korr, vilket inte är så jättedåligt med handbromsen i.
 
Ayla knallade enkelt på 0 fel, dock var hon inte den enda på 0 fel och det var lite satsa eller försvinn i finalen så när hon touchade en bom som lika gärna kunnat legat kvar gav vi bort segern till Tina och Kitty, men heck, dom förtjänade det så bra som Kitty hoppar!
 
Demo dubbelnollade svåren enkelt och vann
 
Morris nollade grunden och i finalen rev han första hindret som var krysset jättegrovt, fråga mej inte hur eller varför, han bara rev det. Vinst ändå.
 
Sedan hoppade Demo höjd, där vi fick splitta segern med Tina och Kitty.
 
Linnea är en nöjd kärring!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela