Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

day 27

Publicerad 2012-12-16 02:35:30 i Allmänt,

MAHA!
 
Stellish är nu officiellt på dag 27-28!, om hon nu är dräktig vill säga...
Blä, förut kunde jag känna rätt tidigt om de var dräktiga, men efter att jag haft fel ett par gånger så litar jag inte längre på mej själv i det läget.
 
Jag tyyyyycker hennes mage känns mer dräktig än 'filled with food' men jag vågar itne säga nåt, jag vet hur duktig jag är på att hoppas för mycket..
 
Amaranth har jag inte fått peta på, hon knorrar så fort jag försöker lyfta på henne och beter sej som en käring, och eftersom hon är mer boll än Stella är det inte lika lätt att bara dra handen runt henne och lyfta upp henne, då kärringar hon sej och studsar undan, vilket har resulterat i att jag halvt gett upp om henne, men jag ska skärpa mej och plocka ut henne också och känna lite, Amaranth vill gärna ha allt serverat på silverfat hahaha :P
 
Nu har jag också gjort klart klubbtidningen komposten, jag hade så mycket på hjärtat att jag skrivit alla texter förutom en själv och fotat alla bilder förutom en själv, men till nästa tidning vill jag allt ha in lite nytt från våra medlemmar och se till att göra en tidning med många av dem involverade och inte bara mitt babblande :P.
 
Funderar på en följetång om Stellas kull där man får följa ungarna från dag ett och sdan följa den ungen jag behåller tills jag inte orkar skriva om den längre haha, men kan bli lite knasigt i början då tidningen ska delas ut var fjärde månad och let's face it, från dag ett till fyra månader händer det ju en del...
 
Nåja, spekulationer hitan och ditan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela