Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

I've failed you again!

Publicerad 2012-12-13 14:23:00 i Allmänt,

Har haft alldeles för mycket att göra den här veckan för att orka sätta mej ner och blogga, and i'm truly sorry for that!.
 
Helgens tävlingar gick sådär, fick aldrig in något flyt med kaninerna men Morris och Tara blev medel i krok, Lea tog två rak svår pinnar och Vimla tog sista pinnen till msv i rak. Jag har tyvärr inga bilder att visa er :/.
På söndagen började i alla fall min dag med att jag fick klättra in till kaninerna fönstervägen, Dörren hade frusit fast!.
 
Igår tog dock mina fullspäckade dagar slut och idag kunde jag vakna utan väckarklocka.
Vi hade julavslutning i örebrohopparna, Morris tog hem årets lättKM på 3 poäng, han hade vunnit alla klasser i KM mao.
Sedan fick jag en hög med rosetter för årets hoppare inomläns som ska upp på väggen, men jag måste hitta en ledig väggplätt först, har överdrivet mycket snetak i mitt rum, nån som har tips på hur jag ska sätta upp dom på väggen istället? någon som har en ide som inte innhåller tavelramar vill säga :P.
 
och sedan är det ju självklart så, att avslutning med örebrohopparna går inte att göra utan tårta och avslutningsfilm!
 edit:
och så tårtorna såklart!
 
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela