Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

fy skäms på mej

Publicerad 2012-07-19 00:45:02 i Allmänt,

Ja jag postade aldrig ett inlägg igår.
Jag skriver alltid mina inlägg sent på kvällen/mitt i natten och igår gick jag och la mej tidigt av olika anledningar.
Jag var inte i bästa psykiska skicket och kände att bloggen får vänta.
 
Idag mår jag betydligt bättre, psykiskt i alla fall, fysiskt är det väl lite sämre tyvärr, jag hoppar fram på ett ben just nu. Hämtade hem 60 balar hö idag och när jag hoppade ner från balarna trampade jag snett och ramlade i princip ihop över foten med all min tyngd.
 
Först kändes det OK, typ det gör ont nu men det går över snart.
Problemet bara är att efter att ha jobbat (det gick långsamt..) nu på kvällen så känns det inte längre så jättebra.
Är det inte bra imorgon får jag åka in helt enkelt, även om jag tror att det inte är allvarligt, SÅ ont gör det inte.
 
Nåja, nog om det.
 
Sickan som jag parade mellan 3-8/7 har växt i storlek. Jag är chockad, nog vet jag att till synes värdelösa parningar kan ta sej, jag har själv varit med om det (dock aldrig så här värdelösa), men när honan aldrig ens lyfter svansen blir jag fundersam... Spermier kan inte klättra...
 
Jag reagerade för ett tag sedan på formen och storleken på hennes mage, det kändes som en liten dräktig mage.
Jaja tänkte jag och slängde ut henne i hagen.
Nu för någon dag sedan har den växt mer, och jag undrar om hon faktiskt behagade att bli dräktig.
 
Jag vågar inte hoppas för så dåliga parningar har jag aldrig sett, men som sagt detta är snurrigt.
 
Sickan satt i alla fall fint när jag tog kort :).
 
Sen när jag skulle bjuda på lite maskrosor så såg jag att en bytta möglat *bugger*....
såhär kan det se ut
Ganska stor skillnad eyh?.
Inte bjuda på mögliga maskrosblommor, ut med skiten!
 
Ja det var dagens inlägg, jag ska försöka förflytta mej från datastolen och upp till mitt rum på övervåningen, wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela