Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

lång dag

Publicerad 2012-07-26 03:10:44 i Allmänt,

Bara för att Isa är den mest tålmodiga kanin jag träffat!. Hon lär inte vara hungrig på tre dar så mycket maskrosor som som gav henne, nån stoppade dessutom i henne ett kex haha!.
 

Nåja, det går sakta framåt på kaninfronten!, Kaninhuset börjar bli färdigt utvändigt och jag har börjat renovera första fackburen. får jag som jag vill ställer jag upp första fackburen inom en vecka!.
 
Sickan har inte fått större mage än den hon redan har. Hon är visserligen typ dubbelt så stor som hon var "defenetivt-icke-dräktig" så någonting borde det ju faktiskt finnas däri, eller? Sen om det är en grön marsian från planeten zorg eller känganbarn låter jag vara osagt!. Idag är hon förmodligen på dag 20. Sist fick hon ju för sej att hon skulle bädda halvvägs in i vad som skulle varit "dräktigheten", vilket är ett tydligt tecken på att de gått tomma. så jag hoppas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela