Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

London, jag längtar tillbaka minst en gång varje dag.

Publicerad 2012-07-07 20:41:38 i Allmänt,

Många läser nog titeln och undrar vad sjutton jag snackar om, skulle inte detta vara en kaninblogg?, medans vissa fattar exakt vad jag snackar om, och det finns bara tre människor i hela världen som nog kan förstå exakt vad jag känner!.
.
Det är kul att titta på videorna som finns på YT och minnas tillbaka, tillbaka till dagen då jag flög för första gången, tillbaka till dagen då mängder av "tänk om" tankar tog form i mitt huvud när jag lämnade ifrån mej min bästa vän på flygplatsen, Tillbaka till london!.
Jag ramlade över en film från london jag inte sett, och fick sådär ont i magen som man bara får när man saknar någonting fruktansvärt, men inte på det sorgliga sättet, utan på det lyckliga sättet!.
.
 
 
 
.
.
Ja jag längtar tillbaka nå fruktansvärt. Och nu förstår nog många varför den förvuxna färgskiftande dvärgväduren Isa betyder så mycket för mej.
Hon ställer upp i vått och torrt, oavsett vad jag har kokat ihop för något konstigt!
Om lite drygt en månad fyller hon fem, fem hisnande skräck och glädjefyllda år med Isa.
Den här kaninen har varit med om mycket mer än många andra kaniner varit, hon var med i rosvallaraset och hon är en av de få kaniner som flygit flygplan, och hon är en av totalt 7 svenska kaniner som visat upp svensk kaninhoppning i london!
.
Ja, det kanske blev lite mer hyllning av Isa än förklaring till precis vad jag saknade av england, men så får det vara, för hon förtjänar det!.
.
Jag har nog aldrig sagt det förut, men tack Porsemo, för min "viltgula" övervuxna Enebängare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela