Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Snart kommer resultaten

Publicerad 2012-07-01 16:43:07 i Allmänt,

Ja det har varit lite dött på bloggen de sista dagarna, jag har inte orkat blogga helt enkelt. Nu har jag dock tävlat hela helgen så så snart jag kan hålla ögonen öppna lite mer än 5 min åt gången ska jag uppdatera!.
.
jag kan sammafatta lite med att Stella tog sitt första Cert igår, Mick tog busiga pikatchios(...) vandringspris och idag vann Lea Sommarcupen i medel.
.
Sedan har jag tyvärr lite dåliga nyheter.
För några dagar sedan rymde Rasmus och blev förmodligen tagen av något rovdjur (räv/grävling/hök)
.
Sov gott Rasmus
2008-2012

Kommentarer

Postat av: Åsa Thornadsson

Publicerad 2012-07-02 07:57:25

Grattis till certet med Stella =D

Svar: tack så mycket :)
Linnea Jansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela