Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram?

Publicerad 2012-07-25 00:27:18 i Allmänt,

Ja jag insåg att jag glömde posta något igår *angst angst angst*.
nåja, here we go!.
 
Kan ju börja med att säga att jag är en jäkla klantskalle, och jag menar det!. Gissa vem som just fått en snäll vrist igen? gissa vem som trampar snett, trillar ihop och vrickar sin vrist IGEN?. Why me? what have i done to deserve this?.
 
På kaninfronten rullar det sakta på, Kaninhuset börjar bli färdigt utvändigt. Jag målade de sista detaljerna på sista kaninfacket idag när alla kaniner var ute ur kaninhuset, buren måste ju göras färdig tills på söndag så det var på tiden.
 
Sedan har jag dessutom börjat måla om min fyrfackare som jag håller på och renoverar, finns inte så mycket jag kan göra än på den då jag behöver få hem grejer till den, men måla invändigt kan jag göra i alla fall. Tyvärr stoppade min nyvrickade vrist mej från att måla de nedre facken, hade ingen lust att sätta mej på huk och dö av smärta. Det får vänta helt enkelt.
 
Lagom när jag höll på och städa ut några burar förut ringde Lina och undrade om jag kunde ställa upp och ha uppvisningshoppning på sannabadet i fjugesta imorgon(idag). Sure thing sa jag, så få vi se vilka jag släpar med mej, blir nog några stycken som inte kommer få tävla överdrivet mycket de närmaste veckorna, typ Mick, Isa, Petrus, Sam.. Ja.
 
Nåja, nu ska jag surfa vidare lite på internet och sedan ska jag gå och lägga mej :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela