Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Bloggen för Arrows kaningård

Publicerad 2012-05-30 18:07:25 i Allmänt,

Jag har länge tänkt öppna en blogg om min kaningård och allt runtikring den, men det har aldrig blivit av.
Tanken har också fallit mej in att videoblogga när jag väl flyttar in i mitt ny kaninstall, men vi får se med det.
Jag har planerat att öppna upp bloggen lagom tills flytten till nya kaninstallet men jag tänkte att det kan vara lite kul att se före och efter bilder också. Jag har dock redan börjat röja ut och en bur har jag redan sålt så jag får någ gräva i arkivet för att hitta riktiga "före"bilder.
Presentation av kaninerna kommer också att komma.
men allt har sin tid och just nu försöker jag mest få till ett bra uteseénde på bloggen, vilket är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela