Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Stop blowing holes in my ship

Publicerad 2012-09-05 01:33:43 i Allmänt,

Jag känner att ni förtjänar lite av en förklaring, jag har varit borta i en vecka, jag har dessutom tävlat och inte lagt upp några resultat.
 
Förklaring?:
 
Mitt liv är upp och ned just nu
 
Jag vill inte säga att jag är deprimerad, mår dåligt eller så utan faktumet är så att jag börjat jobba igen, samtidigt som jag ställer om dygnet, samtidigt som jag ska hinna med mina djur, samtidigt som jag ska få saker gjorda här hemma. Dessutom känner jag ett ohälsosamt sug att skrika ur mej alla frustrationer jag byggt upp på sista tiden om en viss människa. Detta är inget jag kommer ta här utan tänkte anfalla Kim istället. Utöver detta börjar jag på allvar bli riktigt jävla less på att jag fortfarande är sjuk och min vrist fortfarande inte är bra *insert cussing here*, detta betyder att jag fortfarande inte kan ut och springa som jag vill och behöver för att må bra.
 
Jag är rädd att Bloggen kommer bli lidande ett tag till men jag ska försöka få upp resultaten så ni som följer mej får veta hur det gick i helgen, jag kan sammanfatta lite kort med att Stella har varit på hugget, hon har alltid varit stabil på 2 meter i längd, men inte mer. Jag har alltid vetat att hon kunnat längre, men hon har aldrig hoppat längre än 2m.
I lördags var hon däremot på hugget och hoppade längd efter längd utan att riva, hon tog 220 i första, wow tyckte jag men när hon även tog 240 i första så kan jag inte sätta ord på känslan, det var något av en "vad hände?"-känsla.
Jag kände ju redan på 240 att det var för långt, så när vi längde till 260 visste jag inte riktigt vad jag skulle känna, hon hade inte rivit en enda gång hittils, hon hade tagit 240 i första, var det möjligt att ta 260? kanske inte i första men i andra?, eller tredje?. Jag vet inte om jag ärligt kan skriva "tyvärr" klarade hon inte 260, för när kaninen klarat 240 i första då klassar JAG kaninen som duktig längdkanin och klarar inte kaninen längre så är det skitsamma, för man kommer bra långt på 240.
 
Jävlar vilken lång text, jag är väl stolt över min dam som även tog sej en tugga av mej på söndagen
yuck.
 
annars så tog Sickan två svårpinnar i krok och har nu 4pinnar, huuu.
Lea tog en pinne i svår i krok och en i medel i rak.
Mick gick upp till svår, what the fuck should i do there? den kaninen får INTE hoppa svår...
Morris tog sista lättpinnen i rak, vann klassen.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-05 17:22:37

varför får inte kaninen hoppa Svår?

Svar: Därför att jag inte vill pajja det lilla självförtroendet hon har, hon är inte mogen för svår helt enkelt.
Linnea Jansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela